Pedagogická komora je banda lhářů

Pedagogická komora je banda lhářů

Držte si klobouky a připásejte pásy. Tohle je opravdu jízda. Na FB falešné Pedagogické komory se objevil můj příspěvek, který tam dál správce J. Wágner a který se dočkal mnoha nepřátelských komentů. To je OK, protože kdyby mě tihle lidé chválili, tak jdu do kuchyně, vezmu si vidličku a píchnu si ji do krku. Ale když mě kritizují, zajísté něco dělám dobře. Rád bych ale ukázal, kolik lží vyplodí v jedné malé FB diskuzi představitelé učitelské organizace (a jak sami tvrdí té „nejpočetnější“) o jednom jediném člověku – který jsem shodou okolností já. Takto se o mě v dané diskuzi vyjadřovali:

JANEK WAGNER, člen prezidia Falešné pedagogické komory (neboli přicmrndávač prezidenta s funkcí čističe)

Janek Wagner:Mám k dispozici několik vyjádření jeho bývalých kolegů, bohužel nedali souhlas k publikaci. Snad časem najdou odvahu…“ – LEŽ

Pravda: Žádní kolegové se Wagnerovi nevyjadřovali. Proč by to dělali? Jenom si to představte reálně a hned vás napadne, jak hloupá je tohle poznámka. Nicméně manýry STB se ukazují v jasném světle: Wagner na mě sbírá „kompro“. Možná mám u něj dokonce složku!

Janek Wagner:usvědčeného plagiátora“ – LEŽ

Pravda: Plagiát je umělecké nebo vědecké dílo, jež někdo jiný než skutečný autor neprávem vydává za své. Pasáž z Moderní didaktiky, kterou se Wagner ohání, byla ocitovaná indexem, byl uveden pramen a navíc – což opravdu nebývá zvykem – byla informována autorka pasáže, která se zařazením souhlasila.  Podívejte se na obrázek, kde je vše jasně ukázáno, psal jsem o tom kdysi i na blogu. Číslo 1 je odkaz indexem (realizovaný na celé knize), číslo 2 je uvedení autorky v literatuře, číslo 3 je souhlas autorky a její pochvala. Takhle vypadá vydávání cizího díla za své? Že uvedete autora a ještě ho o tom informujete? Proč to Wagner považuje za plagiát? Je snad úplně na hlavu? Mohl bych se mu posmívat, že je ten starý šejdíř senilní, ale nebudu. Víte ale, co se starými piráty provede rum, že?

Janek Wagner:Jen připomínám, že z této skupiny byl vyřazen pro vulgární urážku kolegyně“ – LEŽ

Pravda: Ze skupiny (ale mnohem dřív, než se ustavila jako hlásná trouba falešné pedagogické komory) jsem byl vyřazen kvůli tomu, že jsem si dělal legraci z Radka Sárköziho, Celá komunikace vypadala takto: Radek Sárközi na mě: „Vy jste nějakej chytrej!“ Já napsal: „Copak jste nikdy nezažil situaci ze školy, kdy by paní učitelka řekla: Radku, ber si příklad z těch, kdo to umějí lépe?“ Načež jsem byl ze skupiny vyhozen s vysvětlením – za tykání!

Janek Wagner: „Z 57 komentářů jich nesmazal jen 11…“ – LEŽ

Pravda: Nevím, jak je Janek informován o fungování Facebooku, ale rád ho poučím. Když smažete trolla, zmizí i celé vlákno příspěvků, které na trolí příspěvek reagovalo. Přesně to se stalo. Smazal jsem TŘI proruské trolly a tedy zmizely jejich tři příspěvky – ale s nimi i celkem početná vlákna dalších příspěvků, které jim jasně říkaly, kam mají jít se svým Putinem. Co za hlupáka by si mohlo myslet, že se tolik učitelů zastávalo ruské propagandy? Nejsme na FB Pedagogické komory, kde to je věc velmi obvyklá. Pravda tedy je, že jsem z 57 komentářů nesmazal 54.

Janek Wagner: „Ale nebyl důsledný.“ – LEŽ

Pravda: Wagner podsouvá názor, že mi některé posty unikly a tedy jsem „nebyl důsledný“ ve svém mazání. Když jsem odstranil proruské trolly, nemám pak důvod mazat jiné názory, byť rozdílné. Na rozdíl právě od Pedagogické komory je nechávám – jak se každý může přesvědčit. Kromě osobních urážek je diskuze na Líném učiteli volná a svobodná. A urážky, které mažu, se netýkají jen mé osoby. Mažu i vyjádření o nekvalitních pedagozích typu „to je kráva“, pokud na ně narazím. Jiný názor mi ale nevadí – na rozdíl od Laurela a Hardyho, tedy Janka a Radka, kteří za odlišné názory odlifrovali ze svého FB už desítky lidí. A to nemyslím dvacet, ale za ty roky spíše šedesát až osmdesát.

RADEK SÁRKOZI, prezident Falešné pedagogické komory (neboli ryba smrdí od hlavy)

Radek Sárközi: „Za což se do nás tehdy pustila Učitelská platforma…“ – LEŽ

Pravda: Nemohla se tehdy pustit do nikoho žádná Učitelská platforma. Tahle organizace, které jsem mimochodem vymyslel jméno, vznikla až později – složená právě z některých pedagogů vyloučených Bobem a Bobkem, tedy oprava: Radkem a Jankem. Jak se do Radka mohla „pustit“ tehdy neexistující organizace?

Radek Sárközi: „Asi nejste sama, na koho poslal ČŠI…“LEŽ

Pravda: Ve smyslu tohoto výroku je Růžičková sama, na koho jsem poslal ČŠI. Kdybych věděl, že to pomáhá, jistě bych ČŠI využíval na obranu dětí více, ale je to jako poslat vejra pro kus sejra. Trochu loterie, co se stane. A víte, jak často se vyhrává v loterii?

 „Mně rovněž věnoval Robert Čapek jednu ze svých koláží. Asi se někde dozvěděl, že jsem byl v Indii…“ – LEŽ

Pravda: Lží je už to, že Radek naznačuje, že ta koláž byla jedna. Bylo jich mnohem víc. Ale hlavně mlží ten důvod. Žádné „MahaRáďa“ – nejsem trapák jako ty, Radku. V koláži vůbec nešlo o to, zda byl nebo nebyl Sárközi v Indii, to mi je dokonale lhostejné. Šlo o ilustraci blogu, kde jsem mimo jiné ukazoval na jeho podvodné chování, se kterým založil trapný spolek, velkohubě se nazval „prezidentem“ a mate veřejnost a média, že jde o nějakou profesní komoru. Se stejnou logikou – psal jsem – může založit spolek „Indie“ a nazvat se maharadžou.

Radek Sárközi: Psalo mi hodně lidí, kteří měli Roberta Čapka jako kolegu v práci. Bohužel velmi smutné čtení…“ – LEŽ

Pravda: To je náhodička! Tak Wagnerovi píšou, Sárközimu píšou… Jen si to představte! A ještě „hodně lidí“! A nejspíše mu líčí srdceryvné příběhy o tom, že jsem učil frontálně a zapomínal odevzdat třídnici. Tohle je ten správný přístup: naznačit, že máme na člověka špínu – ale neřekneme jakou. Hm. Zatímco já klidně napíšu tohle: celá ta banda kolem Pedagogické komory jsou lháři a hned svá tvrzení také doložím.

ZUZANA RŮŽIČKOVÁ, vedoucí sekce Falešné pedagogické komory (neboli hlásná truba hloupostí)

Zuzana Růžičková: sprostě uráží“ – LEŽ

Pravda: Pokud sprostě znamená vulgárně, nikdy jsem se nedopustil takové urážky na sociální síti. Mohu se ale mýlit. Pokud někdo nějakou mou vulgární urážku nalezne, zavazuji se poslat 500 Kč na charitu podle výběru nálezce.

Zuzana Růžičková: „…ale v 80 procentech??“ LEŽ

Pravda: Růžičková píše pravděpodobně nejhloupější učitelský blog u nás. Stejně hloupé jsou i její názory. Asi nepřekvapí, že je na štíru i s matematikou. Viz výše, tři trollí příspěvky dělají 5%, ne 80.

Zuzana Růžičková: „však kolega Radek Sárközi už ho žaloval kvůli plagiátorství..“LEŽ

Pravda: Není pravda, že by mě RS žaloval kvůli plagiátorství, tak stupidní není snad ani on. Žaloval mě kvůli urážce na cti, protože jsem o něm opakovaně napsal, že je lhář, podvodník a manipulátor. Policie se mu vysmála a věc se řešila jako přestupek. Nakonec jsem předložil mnoho jasných důkazů, že lhář, podvodník a manipulátor opravdu je a vyšel jsem z věci se ctí, takže nyní máme Radkovo lhaní, podvádění a manipulaci úředně potvrzené.

Zuzana Růžičková: „Na moji školu tento borec 💪,nejlepší pedagog a didaktik ze všech poslal ČŠI kvůli mému SOUKROMÉMU blogu, prosím“ – LEŽ

Pravda: I když pravděpodobně borec jsem, odmítám titul „nejlepší pedagog a didaktik ze všech“. Přece jen je o kousek přede mnou  jistý Jan Amos. Takže lež 🙂 Jinak potvrzuji, že jsem na Růžičkové výuku poslal ČŠI kvůli jejímu blogu. Napsala tam mimo jiné: „Hloupé děti jsou mezi námi. Prostě si přiznejme, že tu máme jak chytré, bystré a inteligentní děti, tak ty, které jsou od přírody hloupé a mnoho inteligence nepobraly… Ve 30 členné třídě postupně musíte vybírat, komu svoji pozornost dáte. Je mi líto, ale já mám jasno. Budoucí inženýři, lékaři, učitele, právníci mají přednost.“  Tohle vyjádření jasně ukazuje, že Růžičková naprosto popírá v RVP stanovené principy vzdělávání, diskriminuje slabší žáky a hrubě neplní své pracovní povinnosti. To, že je mizerná učitelka, je jasné. To ukazuje i její „objev“, o který se v textu podělila: „valná většina dětí a škol nezvládá celé osnovy„. A tuhle krávovinu napsala v době, kdy byly osnovy už patnáct let mrtvé! Zajímalo mě tedy, jestli ČŠI rozpozná diskriminaci, kterou vlastnoručně popisuje. Ta ale jednala velmi formálně a alibisticky, jak je jejím zvykem. Přesto budu já – a doporučuji to i rodičům – ověřovat kvalitu vzdělávání všude tam, kde učitel poruší své povinnosti.  Třeba i prostřednictvím té naší bídné České školní inspekce. Aspoň se nebudou stále prohrabovat papíry a pro jednou se pokusí udělat něco pořádného.

JANA KARVAIOVÁ, vedoucí sekce Falešné pedagogické komory (neboli rasistické křídlo FPK)

Jana Karvaiová:Když jsem pak na FB popsala jeho seminář, od té doby jsem věčně trnem v oku a podobné koláže vytváří i na mou adresu, včetně psaní sáhodlouhých blogů o mé osobě“ – LEŽ

Pravda: Nepíšu o Janě Karvaiové kvůli nějakému jejímu popisu mého semináře, který stejně nemohla pochopit, ale kvůli jejím veřejně a opakovaně projevovaným rasistickým, protiromským, nepedagogickým a hloupým názorům. Ne nadarmo je opakovaným držitelem titulu Oslí uši. Vůbec bych si ji nevšímal, kdyby jako čelná představitelka Falešné pedagogické komory nepředstavovala veřejně názory, které často reprezentují to nejhorší z českých učitelů. Proti lidské hlouposti bojovali jiní na různých frontách, nikdy nesmíme přestat ani ve školství.

Jana Karvaiová: A jinak pracuji v místě, kde působil ještě jako učitel, a nepřejte si slyšet ty historky, co dodnes kolují o jeho osobě jako „skvělého“ pedagoga. – LEŽ

Pravda: Není hezké, jak je celé vedení Komory zásobeno historkami o mé minulé práci? Janek je má, Radek je má, Jana je má… Kdo by je ale Karvaiové vyprávěl? Pracuje v České Skalici, já jsem učil v blízké Jaroměři. Před dvaceti dvěma lety! Podíval jsem se, kdo je na mé bývalé škole z „mé éry“. Moc kolegů nezbylo, většinou moji kamarádi, kteří by si však o Karvaiovou (vyjádřeno jejími vlastními slovy) „ani neopřeli kolo“. Jaké příhody se tam mohou tradovat o začínajícím učiteli? Doufám, že veselé. Takové totiž byly mé začátky ve škole.

V diskusi se objevilo i několik dalších pučmidrátů, třeba

RADOMÍR TALÁŠEK, vedoucí sekce Falešné pedagogické komory (neboli když jsi náš, tak máš sekci)

Radomír Talášek: „…ovšem když se pustí do padělání písemných prací žáků, aby si vyrobil příklad pro svoje bláboly o učitelích, kteří ubližují žákům… O tom, proč tak pilně Líný učitel činí, můžeme jenom spekulovat. Pravděpodobně jeho přednáškám chybí dostatek zlých paní učitelek, které ubližují svým žákům, a tak Líný učitel nelení, a výrábí si zlé úče sám…“ LEŽ

Pravda: Samozřejmě nic nefalšuji. Bohužel si nemusím vyrábět „zlé úče“, v českém školství je jich dost. Dokonce mám tolik příkladů jejich mizerné práce, různých žalostně opravených testů, ubližujících dětem, nelítostných poznámek, ilustrací učitelské hlouposti a malosti a podobně, že jsem si dal dobrovolnou brzdu a rozhodl se nezvěřejňovat více, než jeden případ za 7 – 10 dní. Jinak bych mohl zveřejňovat ty věci obden. Pravda je taková, že mnohé rodiče ještě nabádám, aby před zveřejněním a ostudou pro danou školu a učitelku ještě jednali a snažili se o nápravu věcí.

Nepíšu tento blog, abych se obhajoval, ale z úplně jiného důvodu. I kdybych byl sedmilhář, i kdybych vykradl školní pokladničku nebo rozbil ve sborovně okno a štípl v šatně kolegyni tělocvikářce při převlékání kalhotky – může to být každému jedno. Jsem soukromá osoba, odpovědná jen sama sobě. Ale podívejte se na ten spolek lhářů, včetně čelných pohlavárů té podvodné Pedagogické komory – obou členů dvoučleného prezidia. V jedné jediné kráťoučké diskuzi na FB o jednom jediném člověku nakupí šestnáct vědomých lží, jen aby ho očernili. Ne jednu nebo pět, ale šestnáct! A tahle lidská a pedagogická spodina si osobuje právo mluvit za jiné učitele a jejich cílem je se „zprofesionalizovat“! Ukradli název Pedagogické komory, vytunelovali ho učitelům nadobro, takže zablokovali vytvoření opravdové profesní komory a podvodně se vydávají za to, co nejsou. Jejich názory dělají učitelům ostudu, jedou si jen na svůj prospěch a ještě budou kolem sebe plivat lži. Trollují, nedokážou s nikým jednat, stěžují si do redakcí, kde zveřejňují texty a rozhovory s jinými pedagogy než s nimi, vyhrožují kolem sebe soudy a kárným řízením. Když se objeví v médiích sami, je to ostuda jako trám. Soudruzi a soudružky z Komory, vaše časy nikdy nepřijdou! Prý „hledáme, co nás spojuje“ – jejich pokrytecké heslo, která naplňují pravým opakem. Přitom, ať jde o neziskovky nebo odbory nebo EDUin nebo MŠMT nebo lhaní o svých „zásluhách“, stále jdou od Falešné komory jen samé lži a lži a ryzí nepřátelství. Co za ovce může téhle bandě věřit?

Tags: , , , ,