Martina Bednářová už nesmí k žákům, nikdy a nikde.

Martina Bednářová už nesmí k žákům, nikdy a nikde.

Možná vás zajímá, co se stalo s Martinou Bednářovou, naštěstí už bývalou učitelkou, která zasypala děti při hodině češtiny místo slohu hromadou pitomostí, lží a proruské propagandy. Soud rozhodl, že její výpověď je platná, čeká ji další soud kvůli § 405 za popírání, schvalování, obhajování a zpochybňování genocidia.

To, co asi nevíte, je to, že Martina Bednářová je hrdinka. Samozřejmě jen v pomateném světě fake webů a proruských dezinformátorů. Tyhle weby od sebe s různými komentáři přebírají rozhovory, kterými Bednářová jasně ukázuje, proč už nesmí nikdy k dětem. Ne jenom kvůli tomu, že je hloupá a vypráví lži, ale kvůli tomu, že se její pomatený repertoár ještě více rozšířil. Podívejme se spolu na některá její tvrzení ze současných rozhovorů:

Bednářová:Byla jsem obžalována podle § 405 za popírání, schvalování, obhajování a zpochybňování genocidia a současně za spáchání zločinu proti míru. Vím, že situace je vážná, přesto to ve mně vyvolává úsměv… No a co se týče té genocidy, tak tomu také nerozumím. Vždyť jsem hovořila o 14 tisících zavražděných rusky mluvících obětech genocidy na východní Ukrajině od roku 2014, rozhodně jsem nic nepopírala, ani nezpochybňovala, natož pak schvalovala či obhajovala. Naopak, velmi ostře jsem to odsoudila“.

Líný učitel: Vidíme tedy, že Bednářová ty hlouposti o genocidě rusky mluvících občanů na Ukrajině opakuje bezostyšně dál. To stejné i v rozhovoru pro dezinformační web Paralelně, kdy moderátor vyprávi o „upálení separatistů“ a podobných proruských bajkách. Bednářová si může hlavu ukývat, když moderátor umanutě opakuje: to se skutečně stalo„, “ a „je to věc, kterou nikdo nepopírá“ a „nelze to popřít„… Až na to, že se to nikdy nestalo, popírá to každý a věří tomu jen Rus nebo ruský troll. Podrobnější rozbor je možné si snadno dohledat a to nejenom z uvedeného zdroje (kterým je ruský novinář z novin Novaja gazeta).

Bednářová: „Jedním z bodů Školního vzděláváního programu je mediální gramotnost a rozpor mezi mediálním sdělením a realitou„.

Líný učitel: Žádný takový bod, lépe řečeno očekávaný výstup, neexistuje. Existuje výstup, kdy žák „používá informace z různých informačních zdrojů“ – v předmětu Informační a komunikační technologie a pak jiný, z Občanské výchovy, kdy žák „kriticky přistupuje k mediálním informacím“. Což samozřejmě neznamená, že žák kritizuje média (a mektá přitom o Sorosovi jako Bednářová), ale že například rozpozná, jaké zdroje jsou hodnověrné a umí s nimi pracovat. Myslím, že učitelka, která učí (lépe řečeno měla by učit) už skoro 20 let podle RVP, by se měla naučit pořádné alespoň očekávaný výstup, kterým se ohání při své popletené obhajobě! I když v českém jazyce podobný nemá a bere si ho od cizích předmětů. Je tu pak ještě průřezové téma: bod „interpretace vztahu mediálních sdělení a reality“, ale to nemá se zpravodajstvím žádnou souvislost! Není to v žádném případě o tom, že se nějaké televizní zprávy srovnávají s realitou (jak si to představuje zmatená Bednářová), ale o rozdílech třeba mezi reklamou a zprávou, tedy mezi „faktickým“ a „fiktivním“ obsahem. To znamená, aby žák rozlišoval v tisku a třeba i v televizi rozdíl mezi seriózní informací a reklamou, která se někdy za informaci maskuje.

Bednářová: „Probíráme různá mediální sdělení, děti se učí kriticky číst apod. Přičemž je logické, že když máte nějaké mediální sdělení, sáhnete po tom, co je zrovna aktuální“.

Líný učitel: Byla hodina slohu, českého jazyka. Sama žákyně se Bednářové ptala: „kde v tom byla slohová práce, v té diskuzi?“ a pokračovala: „jenom jsme si vyslechli váš názor„. Samy děti v dané hodině „slohu“ usvědčují Bednářovou ze lži. Pokud se děti mají učit kriticky číst, proč tedy nic nečetly? Bednářová dělala naprostý opak mediální výchovy a kritického myšlení! Rvala dětem do hlavy proruskou propagandu, například: „Ti Rusové byli v té oblasti Doněcka a Luhanska zabíjeni, likvidováni jenom proto, že to byli Rusové. A byli likvidováni vlastně opravdu ukrajinskými nacistickými skupinami tak, že se zatloukly dveře do baráku, ten barák se zapálil, stáhli se ti lidé zaživa z kůže, vraždily se děti.“ Nebo že Ukrajina „začala jaderné zbrojení“.

Bednářová: „Dosud jsem totiž neslyšela o jediném případu, kdy by byla pedagogická činnost zakázána někomu z důvodu, že požadoval po žácích, aby si obstarávali informace z vícerých zdrojů a současně se nad nimi zamýšleli“.

Líný učitel: Ano, o tom jsem také neslyšel, protože tento popis vůbec nepopisuje dění ve třídě. Bednářová nechtěla, aby žáci „mysleli“. Když žáci říkali své názory, jen je přesvědčovala o svých lžích. Ráda se sama vydává za kvalitní učitelku, ale copak takhle má vypadat úkol, aby si žáci obstarali informace z více zdrojů? Připomeňte si větu z konce hodiny: „Podíváte se třeba na nějaká nezávislá média, třeba Protiproud nebo něco takovýhlehlo a dostaneš ucelený obrázek.“ Tohle je nějaké zadání? „Protiproud nebo něco takovýhleho“? To je učitelská ubohost. Bednářová také o sobě řekla, že je „pedagog, který děti vede ke svobodě slova a získávání informací ze široké škály zdrojů.“ A ta „široká škála zdrojů“ je právě to její „Protiproud nebo něco takovýhleho“. Mimochodem Protiproud je dlouhodobě hodnocen jako konspirační a hoaxový web, který se zcela vážně zabývá tématy jako 1) Angela Merkel je dcerou Adolfa Hitlera, 2) Obvinění Ruska z dopingu v atletice byla kampaň informační války proti Rusku, za kterou stál Západ, 3) NASA nikdy nepřistála na Měsíci, vše se natáčelo ve studiu a mnoho dalších, ještě pitomějších. Nad tím se mají „zamýšlet“ podle Bednářové žáci a odtud si mají „obstarávat informace“?

Bednářová:Mohu prokázat a prokážu, že v době, kdy jsem hovořila o situaci v Kyjevě, město bylo zcela pod kontrolou Ukrajinců, probíhal tam normální, běžný život, v žádném případě město nehořelo, jak vyjádřili své obavy žáci“.

Líný učitel: Doba, o kterém Bednářová mluví, bylo období, kdy byli ruští okupanti odraženi několik kilometrů před Kyjevem, ale mluvit o tom, že tam probíhal „normální, běžný život“ je pokrytectví a nepravda. Právě ve dnech, které předcházely výuce Bednářové, končila bitva o Kyjev. Ta začala na konci března 2022 a teprve 2. dubna získali Ukrajinci kontrolu nad kyjevskou oblastí. Nemuselo tedy přímo hořet v Kyjevě ten daný den, ale nepochybně byly v médicích záběry a fotky ze dní předešlých, jako ilustrace různých rozborů, rekapitulací a časových linek. Děti tedy mohly v televizi vidět hořící Kyjev i v daný den. Navíc právě v tento den, kdy Bednářová pronášela ve třídě své lži (5. duben 2022) některá česká média zveřejnila podrobnosti zvěrstvech v Buči. Tam bylo nalezeno 458 těl obětí z řad civilistů. Ženy byly znásilňovány, 419 obětí mělo na sobě stopy násilí (mučení a bití), mnozí civilisté byli zabíjeni střelbou zezadu a měli přitom svázané ruce. Devět nalezených těl patřilo dětem mladším 18 let. Buča je od Kyjeva 30 kilometrů, to je půlhodinka autem. Tvrdit o Kyjevě těch dnů, že tam probíhal „normální, běžný život“ je přímo neuvěřitelná, giganticky stupidní a manipulativní lež.

Bednářová:Už vůbec nemluvím o mrzačení dětských duší neustálým omíláním genderu, LGBT,aj. To jsou akorát snahy děti vykořenit, vyrvat je ze sociálních jistot, neustále je nutit zabývat se samy sebou.“

Líný učitel: Diví se někdo, že se tato hloupá osoba zastává klasických názorů proruských webů a médií o LGBT? Je to klasický proruský narativ: dekadentní západ podporuje LGBT komunitu proti hodnotám pravoslavné církve. Intelekt Bednářové jako učitelky a její kompetentnost se ukazuje v plném světle. Tak ono dochází k „neustálému omílání“ protože se kdosi (nevím teď rychle, jestli ilumináti, ještírci nebo Soros) snaží české žáky „vyrvat za sociálních jistot“? Jako vážně?

Bednářová:Ať už za mé třicetileté pedagogické praxe proběhla jakákoliv školská reforma, vždy to byl akorát krok zpět“.

Líný učitel: Pokud tedy jednoduše odečteme všechny reformy zpět v proudu času třiceti let, vidíme, co se Bednářové zamlouvalo nejvíc. Výchova socialistického občana podle jednotných osnov. To je odporné.

Jistý proruský dezinformační web shromáždil sbírkou pro tuto osobu přes sto padesát tisíc korun, nad kterými se Bednářová rozplývá. Prý ji to posílilo a ze svých názorů „v žádném případě neustoupí“. Nu, ať si je ve zdraví užije, názory i peníze, ale je jisté, že tahle mizerná učitelka už nesmí zpátky do žádné školy, kde by indoktrinovala děti. Nepoučila se, neposunula, leda k horšímu. Sama Bednářová tvrdí, že: „Skoro se mi chce ironicky říct, že při dnešní drahotě, cenách bydlení, energií, potravin atd. by byl pobyt v kriminále v podstatě výhrou“. Kdo chce kam, pomožme mu tam, říká přísloví. Skoro se mi chce ironicky říct: tak hodně štěstí s tou výhrou, paní Bednářová.

Tags: ,